• V naší minidatabázi se snažíme vytvořit alespoň základní seznam mangy se základními údaji. Přidat ji do tohoto seznamu může každý registrovaný uživatel.
  • Nahoře v záložkách také najdete položku recenze, kde můžete knihu ohodnotit, pokud jste ji již četli.

Recenze

Dahaka u Man of 1 Yen

Poslední dobou nemám ráda mangy, kde je více příběhů, protože nejsou propracované a moc mi toho nedají. Jsou pro mě tedy ztrátou času, stejně si je nezapamatuju. Tahle manga však byla nečekaně naprostým opakem. Příběhy tam jsou jen tři, z toho dva více rozvinuté. Manga staví nejen na perfektních vykreslených charakterech, které opravdu nejsou jednoduché, nejsou černobílé o to jsou i více uvěřitelné, tak na vzájemných citech a interakcích mezi hrdiny, které mají odůvodnění a základ.
Zvládá perfektně i dialogy, které mají smysl a krásnou, trochu netypickou , neokoukanou kresbu, která manze dodá výrazný punc. Tak trochu jsem z mangy byla unešená, protože řeší dost…jak to říct, reálné věci jiným způsobem a hrdinové opravdu vypadali mužně. Jejich starosti byly jako ze života a hlavně charakter bankéře Masakiho mě vážně dostal. Trochu zakomplexovaný, ale to bylo jen dobře, protože nikdo z nás není jednoduchá plochá figurka.
Oba dva hlavní příběhy měly hlavu i patu a někam směřovaly. Hrdinové udělali menší pokroky ve vztahu, ale jasně bylo patrné, že je čeká ještě dlouhá cesta a to se mi na manze právě hodně líbilo. Žádné žili spolu šťastně až do smrti po prvním sexu. Byť ten sex je tam opravdu dost odvážný a pěkně zpracovaný (je to vážně dost sexy a s ničím se to nemaže). Tak jak jsem od mangy vůbec nic nečekala, i když mi byla doporučena, tak jsem byla dost překvapena a velmi se mi líbila.
Jen tak na ní nezapomenu.

Nově v minidatabázi - manga

Nově přidaná manga v naší pidi yaoi databázi. Mangu na náš web může přidat každý registrovaný uživatel.