• V naší minidatabázi se snažíme vytvořit alespoň základní seznam mangy se základními údaji. Přidat ji do tohoto seznamu může každý registrovaný uživatel.
  • Nahoře v záložkách také najdete položku recenze, kde můžete knihu ohodnotit, pokud jste ji již četli.

Recenze

Dahaka u Becoming the adult

První příběh mi nesmírně připomínal Sekaichi Hatsukoi, už jen tím editorem a mangakou, ale i podobným humorem a kresbou. Bohužel vztah hlavních hrdinů mě příliš nebavilm byť se mi ten mangaka opravdu líbil. Ale ten jeho asistent John....no pochopíte to právě až z animovaného artmixu, ta ukrutná rádoby anglická japonština a přízvuk....Připadlo mi, že se celý díl nesmírně táhl od ničeho k ničemu a i ten humor občas vyšel dost na prázdno, tak jako dost podivný vztah hrdinů. Za mě tam chybala větší chemie či cit mezi hrdiny, oba byli takový studení.
Druhý díl se mi líbil mnohem víc. Postavy jsem si oblíbila, i jejich vztah mě zaujal. Nejedná se o incest, bratři nejsou pokrevně příbuzní, ale i tak to bylo kouzelné. Hodně se mi líbila Atsushiho povaha a snaha o bratra a také Kyouuv vzhled, který tomu dodával opravdu šmrnc. Zde ta komedie už fungovala lépe, příběh měl hlavu a patu a někam směřoval. Měl zajímavější dialogy a řešení vztahu bratrské lásky, kdy si mladší bratr vždy rád idealizuje staršího. A ono vyústění příběhu bylo mnohem věrohodnější a lépe zpracované, než u prvního romantického příběhu (I když na rande chodit s matkou....)
Kolem a kolem není to manga, na kterou bych vzpomínala do konce života, ale přesto to bylo opravdu příjemné spestření.
Doporučuju i artmix = vybarvenou mangu, obohacenou o dabing (Drama CD) má to skvělé dabéry a příjemné ozvučení.

Nově v minidatabázi - manga