• V naší minidatabázi se snažíme vytvořit alespoň základní seznam mangy se základními údaji. Přidat ji do tohoto seznamu může každý registrovaný uživatel.
  • Nahoře v záložkách také najdete položku recenze, kde můžete knihu ohodnotit, pokud jste ji již četli.

Recenze

Cameron u Seven Days

Na tuhle mangu jsem se hrozně dlouho chystala, než jsem si ji konečně přečetla, dokonce byla právě jedním z důvodů, proč jsem si udělala účet tady na haar.cz a jsem za to ráda. Naprosto v ničem mě nezklamala, naopak mě i hodněkrát překvapila, což se mi nestává úplně často, většinou to je tak, že po první kapitole odhadnu, jaký typ příběhu to bude a jak skončí, ale tady to úplně nešlo. Jediné, co mi bylo jasné, byl nějaký dobrý konec. Vůbec jsem nečekala, že Seryou bude zamilovaný i do někoho jiného, než je druhá hlavní postava Yuzuru, což je celkem málo frekventovaný prvek dle mého názoru. Příběh pokrývá 7 dní, některé dny jsou delší, některé kratší, zkrátka podle toho, co se tam děje. Kresba mě ze začátku úplně nenadchla, ale během čtení jsem si zamilovala ty rozličné a komplikované obličeje hlavních hrdinů a i jejich zvláštní charaktery. Možná jsem čekala odvážnější milostné scény nebo minimálně jejich větší počet, ale v menší míře to zas nebylo na škodu, protože jsem si pak ty scény více užila. Příběh většinou nebyl vyloženě dramaticky vyostřený, spíš to působilo tak poklidně, během čtení jsem neměla pocit, že by 7 dní bylo málo času (dokud jsem mangu nedočetla :D). V závěru bych ráda mangu doporučila i ostatním a věřím, že se jim bude líbit stejně jako mně. :)

Nově v minidatabázi - manga

Nově přidaná manga v naší pidi yaoi databázi. Mangu na náš web může přidat každý registrovaný uživatel.