• V naší minidatabázi se snažíme vytvořit alespoň základní seznam mangy se základními údaji. Přidat ji do tohoto seznamu může každý registrovaný uživatel.
  • Nahoře v záložkách také najdete položku recenze, kde můžete knihu ohodnotit, pokud jste ji již četli.

Recenze

Haar u Bond of Dreams, Bond of Love

Nečtu anglický recenze, při nákupu knih se řídím obálkou nebo anotací. Pravda, někdy jsem příjemně... jindy nepříjemně překvapená, každopádně... klidně si myslete, že jsem úchyl, ale tady mě dostalo slovo "priest." Jistě, Shinto priesti nejsou totéž co křestanští kněží, ale pro mě to má nádech čehosi zakázaného (to jsou ty předsudky :D).

Když balík z Anglie konečně dorazil rozervala jsem ho s vidinou zvrhlého sexu středoškoláka s duchovním. Listuju, listuju, listuju (a to obvykle nečumím hned nakonec) a nic... Byla jsem tedy nucena probírat se textem a tam mi nějak došlo, že moje očekávání bylo opravdu mírně řečeno přemrštěné. Naštěstí to však kvalitě knihy neubralo. Ač by se mohlo zdát, že veškerou pozornost na sebe strhne mladý Ao, kterého se týká moje první výtka, respektive jeho vzhledu. Nejsem si jistá jestli je víc podobný na zatoulaný štěně, nebo mého synovce, který navštěvuje mateřskou školku. Kde jsem to...? Jo... u pozornosti.

Pro mě jsou vždycky důležité charaktery, jejich kvalita určuje kvalitu mangy. A i když to Ao u mě úplně nevyhrál, Ryomei na plné čáře. Bez ohledu na to, že preferuju dospělé muže, Ryo si mě získal především naprosto zoufalým postojem k hříšné nabídce svého mladého přítele, kterého zná od mrněte. Kněz se pochopitelně brání i když je tím přitahován a příběhem není nic jiného, než řeška: "jsem/nejsem gay?" a "nemůžu přece spát s dítetěm!" Nic objevného... ale způsob jakým Ryo dilemata řeší a jak přemýšlí, má vtip a jistou roztomilost.

Nestává se mi to často, ale u této mangy mě zaujaly i vedlejší postavy. Mladá Hako, nebo dcerka Ryova nejlepšího přítele, který vypadá, že si pokaždé když není na scéně někde ubalí jointa. I on mi zůstal v hlavě, ale nedá se říct, že by to byla zrovna sympatická postava. O to víc jsem byla v šoku, když jsem přišla na to, že autorka rozjela další sérii, ve které má hlavní roli právě on a kde ho klátí doktor odvedle s xichtem jako vypůjčeným z Awkward Silence. Ale to jsem odbočila. Už vás určitě nudím, takže rychle ještě kresba.

Ničím neurazí, je líbivá i když trochu ostřejší a "vyzáblá". Bohužel i tahle série trochu trpí tím, že je natažená do 4 dílů. Ne, nemám teď na mysli moji obavu o to, že se Ryomei uhulí k smrti, než konečně vydají poslední díl. Mám na mysli jednoduchou zápletku, kterou nelze natahovat donekonečna. Naštěstí to autorka poznala v pravou chvíli a dá se to překousnout. Musím ještě říct, že mě závěr lehounce zklamal, ale o tom si udělejte závěr sami.

Nově v minidatabázi - manga

Nově přidaná manga v naší pidi yaoi databázi. Mangu na náš web může přidat každý registrovaný uživatel.